Wild horses

Denna vecka är lika med häst, häst, häst. De dagar jag inte kör på de ordinarie pållarna har jag hoppat in som... extra-skötare(?) på en av Ingers små bebishästar, en treårig liten Mountain High! Vilket resulterar att jag kör på hela sjudagars med pållisar den här veckan. Men vad gör det? Häst är ju ändå bäst :>
Och nog märks det allt att vädret har ändrats drastiskt den här veckan också, eller ah. Åtminstone lite?

Jag menar... Såhär såg det ut när jag och Mountain promenerade i måndags.


Och såhär var det idag. Lite mer snöhögar kanske? (Och hala vägar som hästis halkar lite på också.)


Ovärt inlägg kanske, ville nog mest visa hur coola jag och pållisarna är, hähä ;> Längtar redan tills imorn då det blir stall igen :> My gosh, tror inte jag varit såhär hästnördig sen jag var 10 år!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0