Sinne för tid

Ibland kan även väl-organiserade jag helt tappa tidsfattningen. Lullade runt i stallet efter seriehoppningen, fixade lite med Pellis grejer och tog antagligen lite väl mycket tid på mig. Går upp till the big boss för att lämna överblivna tävlingsrosetter och sätter mig sedan i bilen. I mitt huvud var klockan sju, helt seriöst (fast jag visste att hopptävlingen slutade åtta? haha). Snacka om att jag blev chockad när jag såg att klockan var så mycket som halv tio! Haha, det första jag tänkte var typ... Ja, jag vet inte riktigt. Att jag borde kollat på klockan lite tidigare kanske? Äh, min läkare sa att jag skulle vara mer i stallet och mindre vid datorn (true story). Följer bara order!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0