Otagg

Känner mig som värsta superkocken! Har börjat laga till värsta supermåltiderna här hemma. Okej, spaghetti och köttfärs (yes, bara köttfärs, ingen sås!) kanske inte är världens mest avancerade maträtt. Men älskar ändå hur jag får till smakerna på det. Dock tror jag att jag är den enda som tål min mat, är inte speciellt kräsen liksom... Haha. Den som vågar får testa min mat helt enkelt ;>

Strax blir det fix för utgång. Har lovat Olivia sen en vecka tillbaka att hänga med henne m.fl. ut ikväll (räckte inte med igår minsann...) ÄR SÅ OTROLIGT PEPP - på en hemmakväll! Bara massa godis och film, men näe. "Måste" ut och skaka på min feta röv. Haha, i-lands människa - javisst! Äh, kvällen blir väl vad man gör den till. Nästa helg däremot blir det no v-ås krog, då jag drar till Globen och inget mindre än STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSE SHOW! Men mer om det någon annan gång, nu är inlägget lååååååångt. Heh. Jag har så himla tråkigt nu.

Näe, nu slutar jag. Hörs när vi hörs.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0