My dream is to fly

Gjort en massa saker idag! Af (som för första gången verkligen hjälpt mig med något, two thumbs up!), lunchat med Hanna som ej synts till på ett par veckor, sjukgymmat så gott jag kunnat och gjort massssssor i stallet! Har för övrigt fått tillbaka mitt blodsvar från läkaren och jag är typ så frisk som jag kan bli. No kidding?! Huvudvärken är min bästa vän typ ♥ Men säger läkaren att jag är frisk så är jag väl det I guess...
Näeee vet ni av, nu är jag så hungrig så jag tror att jag förtvinar snart. Kände för att bjuda på två bilder först. Puss vad jag saknar värmen på Magaluf, och att parachute saila förstås. Vill ha värme igeeen (jag menar, snön är ändå slask nu och inte lika rolig att leka med, wuä :<).

Kyss från mig, livet leker!



/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gillar den första bilden vi ser ut som grisar!

2010-11-17 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0