Mobilblogg från Sthlm

Chillaxar för tillfället i globen och kollar på 1,45 m hoppningen som är just nu. Tillbringar även hela helgen på 5 stjärnigt hotell, med fri spaentré - väldigt viktigt att nämna! Haha. Vi har självklart tillbringat lite tid i vår s.k. "lounge" (ett litet cafébord där våra "reklamgrejer" precis får plats vid). Dock verkar ingen vilja prata med oss :< är vi så läskiga? Haha, nej självklart inte. Vi har två dagar till på oss att bli av med våra broschyrer!
Näe, läget är faktiskt ganska chill här. Tror nog jag kommer trivas hela helgen! Jag menar, jag är ju ändå på Stockholm International Horse Show? ;> (Hästnörd, javisst!)

Nej, det kostar pengar att mobilblogga. Nu ska jag vara mer insatt i hoppningen! Ett stort grattis till min söta vän Matilda bara som tog körkortet idag! :>

/R

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack min söta vän! :D<3

2010-11-27 @ 13:51:05
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0