Mår ej

Först och främst, ursäkta mig för en dålig uppdatering de senaste dagarna. Förstår att ni blir tokiga av nyfikenhet när jag inte berättar om allting jag gör (- nat).
Niki-piki-grek firades i alla fall både idag och igår. Igår, smått galen kväll med tema rosa, för min del åtminstone... Idag, bowling och sedan käk slash umgänge på Pitchers. Vette tusan men helt plötsligt börjar huvudet snurra lite (jag körde ikväll, så nej det var inte av alkohol). Min mage har typ vänt sig ut och in också, mys. Wuä, orkar inte bli sjuk igen!!

Näe, är så dum att jag bjussar på en bild i mitt halv-sjukliga tillstånd. Om inte annat hade jag i alla fall en trevlig kväll innan jag började må skit!


Fräsch tjej.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0