Godmorning sunshine

Åhkej, den värsta vimmelbild-ångesten är väl över nu. För tillfället har jag bara ångest för jobbet klockan ett, för min stressiga dag i allmänhet och för hur sjutton jag ska få ihop det här inlägget. Blogg-insparation har inte riktigt hängt med i svängarna den senaste tiden, heh.
Var på Ellis spelning igår anywho, som var awesome faktiskt. Mindre awesome var att betala för att se den, men det är väl värt det I guess :> Krogen sen, efter många om och men till en tjatande Olivia, som var spexat med en Kissie också. Tja, fick bloggtips i alla fall! Haha. Sen de fula vimmelbilderna som jag redan nämnt, uäk.

Näe, nu ska jag dra och fixa mig innan jag nyser ner hela datorn. Hörs när vi hörs!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0