Freezing

Hemma från den kallaste helgen jag någonsin varit med om. Tänkte i fredags innan jag åkte till tågstationen om det var värt med en varm vinterjacka över helgen eller om jag skulle chansa på en kylig skinnjacka? Körde visst på skinnjackan. Vi skulle ju ändå "bara vara inne i Globen hela tiden". Tji fick jag, nu ligger jag här genomtäppt och rätt så opigg ;< Believe me, det tar sin tid att gå mellan alla pendeltåg (tunnelbanan var ett bigt no no) och Globen i femtioelva minusgrader. Det + blåst + tunn jacka = nerkyld Rebecca. Wuä. Nåja, minus sjukan var helgen ändå rätt chill!
Någon annan som också är sjuk är min lilla mami :< Krya på till henne! ♥ Själv tänkte jag fortsätta tycka synd om mig själv och titta på tävlingarna från kvällens Sthlm Horse Show som jag missade då man satt på tåget hem. Hörrrs!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0