Did I mention...?

Trodde inte det vaaa. Tar tåget till el huvudstado idag för att träffa ingen mindre än min nya jobbcoach (låter som jag haft flera stycken, haha). Jobbcoachen i sig tror jag inte är vilken jobbcoach som helst. Stagepool = hjälper en, som jag uppfattat det som :>, att få eventuella statist/skådespelar jobb! Woop va? Första mötet utav 4, 5(?!) idag, och ja jag känner mig väldigt excited faktiskt! :>

Excited är jag inför helgen också. Stockholm International Horse Show som sagt, där jag ska vara ett utav ansiktena utåt för ridskolan. Yep, jag m.fl. ska stå och göra reklam för Rocklundis! Full access till hela showen, gratis hotell, en hel helg i Globen kostnadsfritt. Sounds good? You bet!

Oj, långt inlägg. Men nu vet ni vart jag tar vägen de närmaste dagarna i alla fall (I mean, bara att börja anteckna i iCare?). Dags att fixa sig, Stockholm baby - here I come!
(Så är det självklart en VIK - Örebro match ikväll också, will I be there? Oh yeah ;>)




/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0