Blowing in a winter wonderland

Fattar inte riktigt hur jag har stått ut att vara i stallet de senaste dagarna i detta orkanväder. Överdriver inte när jag säger att jag trott att jag ska blåsa iväg! Att väl komma hem har aldrig varit så uppskattande som det är nu!

Annars så ja... Jag har haft en riktigt bra dag idag! :> Sjukgymnast, följt av stall, följt av en fika med Marre, följt av jobb (SÅLT TRE ORDER, WOOP!), följt av en snabb träff med både Sebbe och Johan. Och imorn börjar min spännande halv-vecka också! Ska strax sova och börja ladda mentalt inför den (kan nog behövas) men först, PH på tv6play och mina kexchoklader (som jag fick per order som jag fick på jobbet idag! Se, det lönar sig att vara telefonförsäljare ibland ;>).



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0