Because of you

Skulle träffat Empan över en fika på Kopparlunden idag, så har hon nationellt prov i svenska ;PPpP. Steg upp klockan nio HELT I ONÖDAN!!!! Haha, shiet vad bortskämd jag är med sovmorgnarna. Förut, när jag var ung och gick i skolan (hehe), var jag överlycklig om jag fick sova till halv åtta. Well, det är nya tider nu helt enkelt :>

Näe, blir att hämta upp Empan på MDH snart istället för fikan, sen blir det en kort kort kort stund på stan. Klockan två ska jag vara i stallet, då Västerås Tidning och VLT kommer på besök. Har fått order av the big boss (sort of) att vara där då, fast känns som att jag mest kommer vara ivägen mer än vad jag kommer vara till nytta. Jag vet inte ens vad det är de ska skriva om typ! hE-hE. Om de tar bilder kanske jag har tur och får hamna i bakgrunden i alla fall, lixx!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0