To-do-list

MÅSTE.LETA.KVÄLLSKLÄNNING.
MÅSTE.KLIPPA.GRÄSET.
MÅSTE.TVÄTTA.KLÄDER.
MÅSTE.LAGA.MAT (fil och flingor får det bli, så fail på den)

Nånting jag däremot INTE måste är att plugga!! Så galet skönt, det väger faktiskt upp alla de andra måstena :>
Nu ska jag äta min middag (fil och flingor) och sen klippa gräset och bli 200 kr rikare. Wohooo!

Tänkte även bjuda på en bild på linnet jag köpte idag, som jag tycker är väldigt färgglatt och somrigt. Snuttigt. Och varför jag väljer att skära av bilden precis där mitt ansikte börjar är för att jag ser ut som en uppäten och utspottad pingvin. Och den röda färgen på huden är webbkamerans fel!



Bjuder även på en bild på min utstyrsel till utklädadsshowen, huhu.

Bra bild I know, men här kunde man bjuda på munnen i alla fall. ARRRGH!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahaha utspottad pingvin!? Lyx dig att du kan tjäna pengar på att klippa gräset hemma. Försökte med det med mamma, att jag kunde få någon hundring om jag klippte gräset en gång i veckan innan jag får min lön. Svaret var då inte så roligt : Nehedu ska du göra något hemma så ska du göra det gratis! Buuu! :(

2010-06-01 @ 15:36:17
URL: http://hmalnacs.blogg.se/
Postat av: erica

måh, va söt du är gumman :D

2010-06-01 @ 17:57:58
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0