Sony Ericsson T700...

...Är alltså min 5e (!) nya telefon på 2½ år, och då har jag ändå bara räknat med de som jag har varit officiellt ägare till. Om vi ska räkna med alla lånetelefoner osv. som jag brukat under denna tidsperiod är siffran säkerligen tvåsiffrig, sorgligt nog...

Nu ska jag vakta denna telefon med nästan mitt liv. Inte riktigt, jag vågar inte lova såå mycket till en telefon. Men mitt mål är att ha den i minst ett år (jag har inte ens lyckats med det med någon av de andra telefonerna jag haft...)

 
 


Vänder lyckan mån tro?
Det återstår att se...

/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

icare

2010-05-16 @ 19:03:56
Postat av: Daniela

Jag önskar dig lycka till! :) <3

2010-05-16 @ 19:20:54
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0