Sick and tired

Medan vissa andra var och partade på maskinen igår satt jag hemma och snorade. Sugigt värre att bli sjuk igen. Var på gränsen till att bli frisk från min förra förkylning men neeej, någon vill att jag ska vara sjuk 24/7. Får börja på min träning inför beach 2010 en annan dag och tills dess dra ner på sötsakerna (goodbye my lovers :'<)
Well, studentklänningen är ju lite för stor så det kanske är lika gärna bra att gå upp i vikt i alla fall? Fast näe.

Nej, nu ska jag gosa in mig i min filt, titta på disney channel och dricka myyycket te (min nya drog typ, bra för min dumma hals om inte annat). Smell ya later! När mitt luktsinne kommit tillbaka...


Tycker faktiskt att jag har tillåtelse att tycka synd om mig själv...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0