Online shopping

Sitter och strosar runt på olika hemsidor efter en kvällsklänning till studenten. Hittills har jag hela 0 kandidater att välja mellan. Bajs.
Kommer sluta med att jag får panik leta sista veckan innan studenten, ta första bästa klänning och sen gråta för att jag dagen efter kommer hitta någon annan lite finare och lite bättre. Hur bra känner man inte sig själv, LIXÅM?
Nej, jag ska försöka gå runt och leta lite veckan som kommer. Skulle vara skönt att ha den biten klar så fort som möjligt.

Men först! Blir det att prova kläder till utklädnadsshowen som är på onsdag. Känns som att det är fleeeeera veckor kvar tills dess så kommer inte alls vara beredd på't när den dagen kommer. Humhum, men roligt ska det väl bli!

/R

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men duuu! en klänning som jag lätt skulle köpa om jag inte redan hade köpt en klänning till kvällen är den där som Mirre har som studentklänning fast i rosa eller gul! Fyfan va fina dom är!:D Kolla på dom?:D (ja jag gillar att kommentera alla dina inlägg!)

2010-06-01 @ 15:40:01
URL: http://hmalnacs.blogg.se/
Postat av: Nicolayhedda

I love this page.

2012-01-27 @ 12:38:37
URL: http://nicolayhedda.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0