Lazy day

Degat bort dagen: check
Var dock uppe klockan nio imorse för att ta vaccinations spruta mot TBE *ryser*.  Usch och fy för sprutor, sämsta sättet att börja en dag på! Åkte hem efter det, tittade på 1/4 avsnitt av Vampire Diaries (fail ninjavideo.net...) och sen sov jag som en stock till ett. Drömde att jag blev nerdrogad på studentrkyssningen samt att jag hjälpte till att döda Hitler? Hmm...

Nu, efter några misslyckade försök till att börja plugga, ska jag till gymmet och ikväll blir det att umgås med sköna människor på Nonstop LIVE! Natten kanske avslutas på Silk, who knows? Har inte bestämt mig än om jag orkar eller inte. Usch, börjar känna mig gammal...

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0