Hmm...

Blogginspirationen flödar - not.
Hur som haver hade vi avgångselever utställning om Framtiden idag. Jag tyckte åtminstone att den blev rätt lyckad. Jag menar, det kom folk och tittade i alla fall? Och vi fick faktiskt hela sju sidor uppskrivna i vår gästbok, det ni :>
Och just nu sitter jag och pluggar för sista gången. Tänk, sista gången! Sen att det var tvunget att vara just historia sög ju. Men äh, världskrigen kan vara rätt intressanta i alla fall.
Alltså fr.o.m. imorn har jag inget plugg!!! Min långa termin med plugg, projekt och praktik hit och dit är snart äntligen över! Gah, så bra det kan kännas! Att ha stått ut hela vägen utan att ge upp, bra känsla det :>

Nej, nu tänkte jag nog duscha och sen plugga igen (för sista gången, måste upprepas! He-he).

Blev visst ett blogginspirations inlägg i alla fall, tänka sig.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0