Psycho

Har precis kommit hem från en filmkväll hemma hos Tobbe tillsammans med honom, Ida och Totte. Vi tittade på The uninvited, riktig psycho film. Jag menar, den var bra, men sjutton invecklad deluxe. Kan inte säga varför eftersom jag kommer avslöja hela meningen med filmen då, men är den sevärd? Helt klart!
Nu sitter jag och tittar på slutet av Secret Window. Började titta på den hemma hos Tobbe och har märkt att det är en exakt likadan typ av film. Fy fasiken, jag kommer bli expert på såna här filmer så småningom! Jag var i alla fall den enda som förstod The uninvited till 100%, och fick dessutom förklara filmen för en förvirrad Ida. Haha, söt tjej.

Nej, nu känner jag att det är dags för en komedi! Får väl se hur filmen är som trean tänker bjuda på nu. Sen blir det sleep tight.



/R

Kommentarer
Postat av: erica

jag och mina kompisar såg The Uninvited på halloween! Jag ääääälskade det där huset, my god tänk att bo sådär, så jävla fint.

2010-03-09 @ 17:50:28
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0