Hatälskar min hårfärg

Jag tror jag är psykiskt handikappad. Jag har bokat en tid hos frisselissan nu på onsdag och jag har själv valt det. Det var min idé, jag vill ändra hårfärg, men ändå bävar jag inför den dagen. Wuä, jag vill inte färga om! :'< folk frågar mig ju självklart varför jag ens för sjutton ska färga mitt hår om jag nu går runt och gråter över det, och ja det undrar jag också. Jag hatar mitt röda hår just nu, jag vill bli av med det, men jag är inte redo att säga hejdå till det än. Haha, hej jag hatälskar mitt hår. Nej, det röda ska bort. End of discussion.


6 days left.

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Kör på det där lite lila du snackade om då :D <3

2010-03-18 @ 21:04:49
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0