Eart hour!

Jag är blond, jag menar, riktigt blond! For real! Säger bara no more rosa slitet hår deluxe. Måste säga att jag är hyfsat nöjd i alla fall, och tur är väl det. Ska ta hand om mitt sjuka hår och inte färga det på att tag I think (sen hur länge det håller är en annan sak).

För övrigt har jag posat för Hannas+vänners projje idag, och sedan hade jag och min fästmö Earth Hour middag med tända ljus och hela kittet. Lite smått mysigt sådär, he-he. Nu tittar vi på Natt på museét, kult film minst sagt. Extra kult att tjejen där heter Rebecca, höhö. Imorn ska jag gyma, lär behövas (fatso, that's me :>).





/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Snyggg blondin! <3

2010-03-28 @ 11:00:54
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0