All the crazy shiet I did tonight...

Eller last night blir det väl. 100 dagars festen var awesome! I alla fall tyckte jag och min enorma hårtova det, men de flesta såg ut att hålla med oss. Vi började som sagt hemma hos Miranda, och drog senare ner till Pluto and the big party of the month! Jag hade i alla fall svinigt kul, trots att stället var överbefolkat av massa tredjeklassare som bara älskar att knuffas hit och dit. Men vad sjutton, det hindrar inte en från att fira att det bara är 100 dagar kvar till studenten!! Är även äckligt avundsjuk på Hannabanan som vann en biljett till den stora studenfesten i juni. Tyckte vi kunde splitta på den men det tyckte inte hon, dumma vän :<

Nej nu ska jag lyfta på arslet och börja bege mig mot hästis och stallet, kan ju inte sitta inne en fin och solig dag som denna :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0