Wedding is in the air

Är helt weddingfied efter både min systers super-fina bröllop men även efter att ha sett bilder/videos från kronprinsessans. Ska faktiskt låta gammeldags och säga att det såg väldigt vackert ut, och gulligt att hon äntligen fick sin prins. Hihi. Smör-Rebecca är i farten märker jag. Då kan jag passa på att säga att något som inte var lika vackert var att se bilderna/videosarna på MIG från bröllopet igår. My gosh, märks att jag har typ levt på godis de senaste två veckorna åtminstone.
Mitt gymkort går ut på lördag också. Kan jag träna? NEJ FÖR JAG MÅSTE JU SÅKLART GÅ OCH BLI SJUK! Trodde aldrig man kunde ha så mycket slem i halsen så att man fick kväljningar av dem, uncool.

Nåja, healthy-life får börja imorn, för ikväll trotsar jag sjukan (som jag i och för sig gjort hela veckan) och sticker på filmkväll hemma hos Elli, där jag förväntar mig att det bjuds på massor av onyttigheter!









INGA bilder på mig tack, nu får brudparet all fokus. Tänk så generös jag kan vara :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0