Uppe med tuppen

När klev jag upp imorse? Jo, tio i sju!! Det är seriöst ett mirakel att jag efter många om och men lyckades vakna till liv, men jag får skylla mig själv när jag valde att komma redan halv åtta på morgonen till sjukgymnasten. Lika gärna bra att få det gjort tyckte jag, när jag väl satte tiden. Imorse skrek mitt huvud "SOV!". Gah.
Känner mig extra duktig som gymade direkt efter :> Så nu har jag hela den här soliga dagen framför mig! Ska åka och inkassera några vuxenpoäng genom att öppna ett nytt konto på banken, sen hoppas jag på sol och bad i det fina vädret! Med vem/vilka får vi se, tror inte någon av mina vänner har vaknat än, hehe ;>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0