Troubled emotions

Sitter i skolan just nu, och är antagligen den sista som lämnar våra kära medie salar för sommaren. T.o.m. den sista läraren gick på sommarlov för drygt 20 min sen. Och vad gör jag här? Snott lite låtar från våra ljud datorer (he-he) och just nu sitter jag och tänkte ta hem lite av mina bilder som jag tagit genom åren (eller ettan).
Det är så himla dystert här! Video/Ljud korridoren är alldeles bäcksvart, fotorummet är alldeles för tyst och inga blixtrar syns från ateljén. Tacka vet jag de sega skoldatorerna som jag aldrig trodde jag skulle kunna sakna ♥

Tänk vad många minnen som kan dyka upp, bara för att jag sitter i min ensamhet i den alldeles för tysta medie datasalen. Allt facebookspelande som skett här, när man hör en efter en dampa på alla datorerna som bara gick sönder, allt skitsnack vi hade i det lilla rummet, när man dunkade musik i stora ljudrummet, när man satt ute på gräsplätten och bara njöt, allt skratt och unospelande i uppehållsrummet. So over right now.

Det är nog först nu det gått upp för mig. Jag har tagit studenten och kommer inte komma tillbaka till skolan efter sommaren.

:'<




Söt 15 åring.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0