Think I'm going to cry

Eftersom klockan är efter tolv, så kan man alltså säga att det är studenten imorgon.
Ska jag vara ärlig, så är jag så långt ifrån redo för det som man kan komma. Jag vill verkligen inte ta studenten just nu! Tvåorna blir avundsjuka på mig som tar studenten i år, men i det här fallet är det jag som är avundsjuk på dem. Jag vill också ha "flera 100 dagar kvar", jag vill också ha en vanlig skolavslutning med ett vanligt sommarlov och en vanlig comeback till skolan i höst. Jag vill, jag vill, jag vill :(((

Men så är inte fallet nu, och hur mycket jag än önskar allt det där så kommer jag fortfarande vakna upp imorn och bara ha en dag kvar i skolan och innan studenten. Känns som att det är dags att sluta titta i backspegeln och istället luta sig tillbaka och köra på. För nog  kommer jag ta studenten imorgon, vare sig jag vill det eller inte.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: erica

äh det kommer bli fint! det är ju som jag har sagt "det är nu ditt liv börjar, live the dream"! :D

2010-06-10 @ 18:57:51
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0