Sommartider hej hej!

Nice grillkväll igår måste jag säga :> Skönt med en RIKTIGT (och inte typisk svenne-regnig) sommarkväll med sköna temperaturer, sköna människor och salmonella, he-he. Dock är jag fortfarande frisk nu, så slapp nog undan den "sjukdomen" ändå, wohoo.
Idag är det midsommar och solen skiner! Tycker vi kunde ha tagit studenten idag istället för att fira den "mest överskattade högtiden av alla överskattade högtider", med tanke på de två senaste fredagarna med regn (bl.a. på själva studenten). Men that's an avslutat kapitel nu ;> Vart jag hamnar ikväll har jag inte hunnit spekulera så mycket kring än, mer än att jag ska vara med Ida och Tobbe + massa andra människor mitt ute i ingenstans, sounds cozy :>

Nu ska jag till Strömsholm och titta på hästis!

/R

Kommentarer
Postat av: awesome

"Vart jag hamnar ikväll har jag inte hunnit spekulera så mycket kring än"??!?!??!

2010-06-25 @ 14:03:55
Postat av: more awesome

Tyckte jag kunde tjäna in lite vuxenpoäng genom att prata gammelsvenska, höhö

2010-06-25 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0