Så var det roliga över

Gårdagen var så GRYM!!!!! Champagnefrukosten var mys, möte med lärarna var sorgligt och utspringet var rena rama lyckoruset! Och när jag såg alla underbaringar som mötte upp mig efteråt så kände jag att det verkligen inte kunde bli bättre. Samma sak på flaket och mottagningen. Och att åka studentflak kan vara det roligaste på länge. Gah, vad jag vill göra om det!
Kvällen däremot kunde ha skippat spöregnet som kom mellan 2 - 3, annars så hade den nog också varit helt oersättlig. Så nej, blev inget vasa efter BMB för min del, men jag körde på "efterfest" med Nalle Puh och Hannolito vid SF istället, under tak och grejer! Lyckat? Njaa... Så vi bestämde oss för att dra hem till mig, leka zoombiesar och äta överbliven tårta istället. Lite studentmys sådär. Allt för att slå Johans rekord, nämligen att vara vaken längre än till 5:00 på studentkvällen. 5:01 kände i alla fall jag och Hanna att vi hade nått vårt mål och gick och la oss.

Bilder kommer senare. Nu ska jag fixa mig och sen fika på stan med Ronja. Mys!
Och ett stort grattis till min pappa som fyller år idag! ♥

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0