Pirates of Wenströmska

Utklädnadsshowen kan vara bland det roligaste jag ha varit med om! Och alla vet vilken klass som ägde sönder scenen inne i aulan, jo MP07! Sen att vi inte vann är en annan sak, men när man väljer att vara en klass som inte går runt och skriker och allmänt är en pain in the ass varje dag i skolan så går man väl inte hem hos lärarna. Vem vet, kanske skulle ha suttit min mamma i juryn också och fått se vem som vann då? Ye, jag är en äckligt dålig förlorare ;) Men stört kul hade vi på scenen, och det är det viktigaste!

Hela gårddagen har varit störtskön! Ända från morgon till kväll. Och det jag skulle vilja kalla för den nya MP dansen kommer nog gå hem hos många, ellerrrr?

Nu måste jag hoppa in i duschen, ska studentfotograferas i skolan halv ett!


MP07, tjalalalala!!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0