Nationaldag

Spenderade i stort sett hela dagen igår i Stockholm på min systers möhippa. Började med att jag fick släpa på en väska och påse på 5 ton var då några andra skulle skulle vilseleda henne med en shoppingrunda på en timme. AJ mina axlar efter det alltså... Men senare då jag blev av med det så började det roliga. Picknick, chokladprovning, middag och sedan Sthlm nattliv. Riktigt nice, huhu :>

Idag sov jag längst, för en gångs skull. Har även myst lite med Ellabus och konstaterat att SJ inte vet vad ac är för något. Nu tänkte jag bara ta ut min slödag som jag förtjänar efter de senaste veckornas slit hit och dit blandat med sömnbrist. Fint sätt att fira nationaldagen på.


Sötnos ♥

/R

Kommentarer
Postat av: erica

va söt hon är :) och va stor hon har blivit!

2010-06-07 @ 17:54:34
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0