Hårt

Livet är inte alltid det lätt, speciellt inte då jag skulle upp klockan elva men vaknade först halv tre (!).. Fast skitunge som jag är har jag bara mig själv att skylla, när jag kommer hem samtidigt som mina päron har gått upp. Nåväl, nu är läget som det är. Hade om inte annat en grymt rolig (och intressant?) kväll/natt där Natta minsann skulle firas! Idag var det Ankans tur att kliva in i rampljuset och som hipp hipp hurrades ute på Björnön. Nu är klockan över tolv och hon är 18, bara att gratta ;>

Och för en gångs skull har mobilen fått agera lite fotograf under kvällen. Bilder, bilder, bilder...





Lite pommes frites ätande sådär mitt i natten...

Cykel-lagning på g också.



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0