Hallelujah moment

Jag börjar bli friiisk! Åh, vad lycklig jag är! Jag skämtar verkligen inte när jag säger att detta har varit min värsta förkylning någonsin. Jag har haft så mycket slem i halsen att jag har fått kväljningar av dem, jag har inte kunnat andas genom min söndertäppta näsa, varje morgon har jag fått kriga upp ur sängen, mina ben har darrat sönder så jag trott att de snart kollapsar när jag skulle gå någonstans osv. Har varit allmänt zombie med andra ord. Att förkylningen kom i helt fel timing gjorde inte saken bättre heller! I fredags var jag den enda som kunde åka till hästen, så då hade inte något annat val än att kriga dit, och i lördags gifte sig min syster. Då spelar det ingen roll om jag så skulle vara magsjuk, såklart jag åker dit!

Men nu börjar jag bli fit for fight igen känner jag! Härligt, då missar jag inte veckans skoj i alla fall :> Först ut: Filmkväll hemma hos Christian tillsammans med Elli, Josef och Sussi. Heipa!


Jag för några dagar sen när jag låg i min säng och tyckte synd om mig själv. Not anymore!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0