Think I'm going to cry...

Fick äntligen hem studentgruppbilden och studentkatalogen idag, och fick tyvärr se mig.
Jag har verkligen inga kommentarer på hur jag ser ut på bilden, förutom att det kan vara det värsta skolfotot som tagits på mig någonsin (okej, inte värre än det i tvåan men ändå). Jag vill seriöst bara gråta när jag ser den :((( Sista klassbilden som nånsin tas och jag ser ut som en hög potatis säck typ? Uhhh....
Nåväl, glada nyheter är att jag överlevde halkan! Så förbaskat rolig som alla säger var den inte, men roligare var att jag inte lyckades slå ner en enda stackars kon när jag åkte och slirade. Det här med halkkörning kanske är min grej ;>

Nu blir det in i duschen, power meetan startar ikväll och det invigs med en Vivaldisallad-picknik tillsammans med Ida vid cruisingbanan. Hadet!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0