SOL! ♥

I onsdags var det molnigt (med sol på kvällen...), igår var det regnigt (med sol på kvällen...), men idag är det sol hela daaaagen! Om några timmar tänkte jag ta en promenad i det fina vädret till havsbandet och stränderna där, sen klockan tre ska jag och min faster titta lite på marknaden i Öjebyn (vilket jag förstår att ni har no idea vart det ligger). Är sugen på ett dopp också, men får se hur det blir med ;>

Btw, igår tittade jag och pappa på säkert alla Annoying Orange klipp som finns :d Hahaha, man kan inte göra annat än att älska dem :>





/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

HAHAHA! Den med saw och wasabi är mina favoriter :D

2010-07-04 @ 22:02:11
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0