Say what?

Insåg nyss det faktum att på 45 timmar hade jag bara sovit lite mer än en timme av dom. Vad sjutton har jag gått på?! Visste inte att ice coffee kunde göra mycket åt den saken, haha. Kvällen igår var hur som helst AWESOME med masssssa fina vänner och en hög-på-livet-Rebecca ;> Absolut en ut av de roligaste utgångarna hittills, no doubt!

Sen vad jag gör uppe NU är en olöst gåta. For crying out loud kan jag få sova mer än 3 timmar utan att vakna upp helt klarvaken?! Well, det var den helgens sömn och nytt rekord är satt. 4½ timmar..... Nåja, det var det väl värt. Grymt lyckad helg!







/R

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3 <3!

2010-07-27 @ 08:09:34
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0