Godnatt/Godmorgon?

Kom nyss hem från en natt späckad med äventyr (kind of). De flesta timmarna gick väl åt till att leta efter mina nycklar som var på rymmen. Två timmar, en polisanmälan och en väldigt otrevlig Rebecca senare och jag kommer på att nycklarna är hos en kompis, sighs. De blev i alla fall hämtade, slutet gott allting gott.

Nu ligger jag och funderar på om det ens är värt att gå och lägga sig. Idag måste jag nämligen handla, slinga Nattas hår, städa, SOLA (om solen dyker fram) och möjligtvis åka ut till hästen. Konsum öppnar 8, så då skulle jag kunna åka och handla redan då och stryka det på min att-göra-lista. He-he.

Nä, jag är för trött. Det blir zåva. Godnatt! (kan vi väl säga?)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0