Give me a break...

Min kropp och huvud klarar inte av allt fläng hit och dit snart känner jag. Den första veckan av cykling deluxe gick, men nu börjar det gå rätt segt. Vid minsta lilla uppförsbacke eller motvind vill jag bara hoppa av cykeln och lägga mig ner och dö lite grann, sort of. Inte lätt att vara utan körkort och ensam hemma, speciellt inte då man först ska till jobbet, väl på jobbet ska man ut på helst så många reportage som möjligt, hem igen för att sedan cykla vidare till hästen och sedan kommer man inte hem förrän tidigast klockan 9... Kan ju tillägga att jag har världens uppförsbacke på vägen hem från hästis då också, uscchhh...

Nej, dags att att sluta klaga. Jag klarar inte av att cykla och barn dör i Afrika... Får samla nya krafter helt enkelt för alldeles strax är det storstädning av huset som väntar.

/R

Kommentarer
Postat av: E-Girl

Tänk på mig när du cyklar så ska du se att det går mycket lättare och du kommer känna dig starkare än du någonsigt gjort tidigare :D

2010-07-27 @ 19:47:41
URL: http://undergrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0