Det FINNS trevliga människor!

Vill nästan börja gråta, haha. Har nyligen ringt Vårdguiden på grund av mina bröstsmärtor (for crying out loud, det känns ju som en sten i bröstet!) och lyckades visst hamna i Stockholms län först. Kvinnan jag fick prata med då verkade inte tycka om att jobba nattskift om man uttrycker det så. Irriterat frågade hon mig vart jag bodde och kopplade mig vidare till Västerås numret. Fast i telefonkön bävade jag inför att prata med någon igen, om alla skulle vara lika "muntra och glada" som hon tidigare. Nejdå! Kvinnan jag pratade med nu verkade älska att jobba natt! Jag fick beskriva mina symptom i lugn och ro och hon stressade inte på mig och lyckades lugna ner mig rätt bra också. Speciellt då hon sa att som jag beskrivit mina symptom så lät det inte som något farligt någonstans. SKÖNT! :'>

Lite natt-noja sådär kanske. Men ändå, blev helt kär i att det finns trevliga människor även klockan två på natten ♥
Nu kan jag sova, godnatt!


/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0