Pessimist? - No way

Kom på mig själv med att låta som Västerås största pessimist när det gällen nyår i förra inlägget. Så illa var faktiskt kvällen inte! Med hjälp av Hannabanan så mindes vi tillsammans kvällens guldklimpar som bl.a var:

- Att de tre charmörerna var på plats.
- Ett luftband skapades (och splittrades ganska fort det med)
- Att "Jag e pimp" låten är grym blev ett faktum.
- Det är inte varje dag man måste trycka ut vin.
- Att skrika "Äppelpaj" vid tolvslaget är inte normalt, men det skiter vi i.
- Det spelar ingen roll vilket tillstånd jag&Hanna är i, vi är lika dryga ändå.
- Det är fint att peta någon i ögat.
- Vi hann med en stekarfest innan årets slut, dock i en klass för sig.
- Vi hittade Nalle Puh.
- Hanna försa sig om "Carlforsska-spöket".
- Det är nice när folk skjuter raketer på en.
- Dansa aldrig i klackskor, du ramlar bara.
- "Sebbe talar ut"
- Teddybjörnen Oskarsson (internskämt).
- Hannas återförening med sin tröja.
- Det är fint att vara i Pingst.

Helt okej kväll med andra ord.

/R

Kommentarer
Postat av: hanna

1.jag skrek fågel vid 12 slaget och 2.vilka var de tre charmörerna?? ;)

2010-01-02 @ 23:41:11
Postat av: Geiralicia

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-11-03 @ 09:50:42
URL: http://geiralicia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0