Iiiiih

Jag har kört på isen idag! Nej, jag har driftat på isen idag! Sladdat och snurrat runt, och det var hur kul som helst! Nästan så man skulle kunna kalla det för självmordsuppdrag, eller nej. Att sätta Amanda framför ratten är ett självmordsuppdrag. Tur så hade 3 av oss "driftare" (he-he) vett i skallen och klev ur bilen, man vet aldrig hur det kan sluta med henne som isens värsta bilförare.

Jag och Amanda överlevde även att åka ring på isen efter bilen. Jag höll i mig för glatta livet och intalade mig själv att jag skulle dö om jag släppte taget. Till slut fick jag göra det eftersom jag och Amanda är sämst på att parera i svängar, men vi överlevde ändå och det var awesome! Hela "driftardagen" var awesome! Och att jag och Amanda överlevde ringfärden i 70 km/h tyckte åtminstone vi var awesome. Hehe.



/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha galen dag:D vi va riktigt AWESOME!!!:D

2010-01-18 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0