Gillar läget

Jag kan inte annat än bara älska "dagen efter" just nu. Förutom att jag tillbringat hela dagen hittills i ett stall mitt ute i ingenstans och velat stundtals skjuta mig själv så är saker och ting totally annorlunda nu. Vad är det som får mig att gilla läget så mycket en sån här awesome-seg lördag kväll? Jo, just nu sitter jag i min nya stooooora 1,20 säng (måste få skryta lite ;>) med min alldeles nya pärla i famnen, pärlan som jag sitter och skriver på just nu. Skulle kunna sitta här hela kvällen, men då skulle väl folk undra vilket liv man hade egentligen. Eller tja, det här kommer väl bli mitt liv framöver antar jag. Rebecca instängd i sitt rum med sin säng och bäbisdator. That's life!

Well, kvällens planer är väl att duscha, gå och leka kattvakt hemma hos Hanna och sen om jag har riktigt stor tur Guitar Hero med Sebbelito. Bye people.

/R (Nya 18åringen, HE-HE)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0