Efterbliven, javisst

Men jag har tråkigt.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Öh... Typ... Hmm... Kanske... Mm... Vet inte?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte ens jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Marie fick en liten pluttis :>

4. Dog någon som stod dig nära?
Mina marsvin, wuä wuä.

5. Vilka länder besökte du?
Räknas Stockholm? ;>

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Supervintern har ju hållit sig än, men en mer jämn sommarvärme tack! (inte mellan -10 och +100)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
15 mars I think, dagen då Ella föddes :>

8. Vad var din största framgång 2009?
My Christian Faith skulle jag väl tro, sen att jag lärt mig mer om att stå på mina egna ben.

9. Största misstaget?
Misstag gör alla, men kan inte komma på något drastiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småförkyld kanske :>

11. Bästa köpet?
Öh.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen på hästen och Göteborgstrippen, men det var det värt!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min lilla Roberta och Hannabana gör mig alltid glad :>

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Milow - Ayo Technoly, bring back summermemories iaf. Sen vad vet jag, Erik - Higher? FLO-RIDA - RIGHT ROUND FÖR SJUTTON! (Utsedd till Hannas&Rebeccas låt 2009, ovärd info men iaf haha)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror faktiskt att jag var gladare! Trots att året började bajs (:

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Stått på mig, vilket jag lärde mig iofs till slut att göra! No one mess with Rebecca, haha.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm, suttit framför Facebook istället för att plugga?

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa, mormor, Vivi och hennes mamma.

19. Blev du kär i år?
Mja, mjo, nje, nja, kanske? Hmm...

20. Favoritprogram på TV?
Samma som alltid - HEROES! Sen How I Met Your Mother<3

21. Bästa boken du läste i år?
Jag läste bara en bok - Låt den rätte komma in. Hade redan sett filmen så det var väl fail, haha.

22. Största musikaliska upptäckten?
Att det inte var meningen att jag skulle söka till Idol 2009, haha.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Moneyyy.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Hmm, ingenting. Fick det mesta jag önskade mig, men sen så önskade jag mig inte så mycket heller :>

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Grät, haha. Och hopplade på Robertisen :>

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns ju alltid NÅGOT! Men inget år är ju perfekt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Me, Myself and I.

29. Vad fick dig att må bra?
Hästarna, vännerna, mammsen och pappsen, Norrland... Hmm... Fisken?

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Måns Zelmerlöw, haha

31. Vem saknade du?
Någon/Några.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Gah! Nu kommer jag säkert glömma någon, haha. Nej men det skulle väl vara allt nytt hockeypeople I guess :> Inga namn nämnda, inga namn glömda. HE-HE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nr 7 borde vart dagen då du träffa mig. sista frågan borde ha oxå vart mig haha. fast jag var ingen ny pers så fail

2010-01-15 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0