Super OS

Fem milen avslutades precis - den nästa sista grenen i OS 2010, och den sista grenen med svenska deltagare. Känns skönt att avsluta med ett brons där, och får tacka Johan Olsson som tog Sveriges sista och elfte OS medalj.

5 guld
2 silver
4 brons

Sjukt bra OS om du frågar mig, sjukt tråkigt att det är över. Vad ska jag nu titta på? :< Vad ska jag nu skriva om?! Hahaha. Vem vet, vissa kanske bara kommer tycka det är skönt att slippa läsa om massa OS ;> Jag kommer bara tycka att det blir trist. Får väl börja skriva om älgar eller ngt istället :>

Strax börjar det sista OS spektaklet, nämligen hockeyfinalen mellan Kanada och USA. Snälla, låt USA vinna!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0