OS freak

Sitter här för typ tredje kvällen i rad nu och tittar på OS. Eller "tittar", jag sitter och glor in i datorn men kollar upp mot tv-skärmen när kommentatorerna börjar gapa och skrika. Då vet man att det är någonting på gång. Nyss var det en skidåkare som lyckas glida ut från banan och ramla ner 2 m utanför. Aj?
Men klockan 01:30 inatt är det äntligen dags för den första matchen i herrhockeyn för Sveriges del. Jag kommer nog knappast lyckas hålla mig vaken till dess, utan istället sätter jag på alarm vid den tiden så kan jag sova lite tills dess. Cause there's NO WAY att jag ska missa en enda liten skit hockeymatch under detta OS. Aldrig, aldrig, aldrig! Höhö.

Känner mig som värsta OS nörden, speciellt när det gäller vinter-os. Kan skylla på att det faktiskt bara händer en gång var fjärde år. Precis som skottåret, he-he.


/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0