Crap, it's valentines day

Den här dagen suger faktiskt inte lika mycket längre som den gjort tidigare år. Antagligen för att jag vant mig vid att alltid vara singel på den här dagen, he-he. Dock blir jag ändå morr på alla människor som måste visa hela världen hur dom fullkomligt bara ÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAR den här dagen för dom har alltid någon SÅÅÅ SPEEEECIEEEEEEELL person att fira alla <tre's dag med (give me a break). Jag har faktiskt också någon SÅÅÅ SPEEEECIEEEEEEELL person att fira den här crappy dagen med (Hanna, haha). Vi ska tjocka oss med chokladhjärtan och fira att vi är singlar och får göra VAD VI VILL!!! Mohahaha...

Ja, jag vet. Jag är bara sorglig.
Snart ska jag hem till Västerås. Hört att solen skiner där i alla fall (?).

/R

Kommentarer
Postat av: hanna

u know i love u frugan!<3

2010-02-14 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0