Åååååh....

JA, jag är fortfarande sur. Jag har varit sur de senaste 13 timmarna. Sverige suger. Livet suger. HOCKEY SUGER! Gaaaaaah. Hur kaan Sverige åka ut i kvartsfinalen?! I kvartsfinalen?! Näe, det är så hiiimla skitbajssug dåligt som det kan bli. Nej, men det är lugnt. Det är ju OS igen om fyra år. Åååååååh.

Allt suger så himla hårt just nu. Men curlingtjejerna gick tydligen vidare till OS-final (jag menar, alltid något?). Damkronorna spelar även bronsmatch nu mot Finland, kul att något svenskt hockeylag kommer nånstans i turneringen i alla fall...

Nej, nu ska jag fortsätta sura vidare och titta på Vampire Diaries.

/R


Inge snygg.

Kommentarer
Postat av: Daniela

MUMS!!! <3

2010-02-26 @ 17:36:44
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0