Uuuuh....

Borde nog ha stannat hemma igår... Kan ju inte säga att min hals mår speciellt nu. Fast, näe... Det var nog värt det kanske i alla fall. Jag hade det jättetrevligt igår kväll, som jag brukar ha på Lifecenter. Det bjöds på mat, Idol-final (där Jay vann för de som inte tagit reda på det än) och efteråt lyckades jag övertala Alex att dra ut och sladda lite med hans bil, för kul! :>
Skulle egentligen ner på stan med Olivia idag, men näe. Nu har halsen verkligen gått på strejk. Plus att jag behöver all energi till all dess lucia som är nu i helgen i stallet. Kan inte gå och vara hängig då minsann! Och ikväll kommer Joss hit och vi ska baka pepparkakor, myspyspuss :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0