Skriver om min dag

Min dag har varit okej. Den har gått i alla fall. Eller ah, dagar kan väl inte gå.
Gillar att jag lyckas försova mig när jag ändå inte går upp så tidigt? Jag menar, vem försover sig när man ändå inte går upp förrän efter 10? Jo, jag. Har hänt mer än en gång också. Heh.
Ridit har jag gjort idag också, ja ridit häst. Stressduschat för att hinna åka till jobbet, tror jag slog personligt rekord i snabbast duschtid.
Jobbat och druckit min älskade cappuchino (stavning) ur jobbets älskade kaffemaskin. Jag hjärta cappuchino säger jag bara. Kan vara det godaste kaffet jag druckit, eller rättare sagt det enda goda kaffet jag druckit.
Nu ska jag göra jobbcoach grejer. Eller tja, först måste jag lista ut vad det är för jobbcoach grejer jag ska göra. Går inte så bra med min överarbetade hjärna (okej, vem försöker jag lura?).

Nej, hej då gott folk, hoppas min dag imorgon blir lite mer intressant än vad den här har varit. Jo... Det kommer den nog att bli. Taggar lite för mig själv just nu, Gode Gud, låt det bära hela vägen. Amen.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0