Så var denna julafton över den med

Jag tror jag aldrig har haft såhär lite julkänsla någonsin på julafton. Näe, verkligen ingen alls. Känns ju inte ens som julafton idag? Men... Det betyder ju inte att jag inte haft en trevlig dag i alla fall! :> Samtidigt som jag aldrig haft så lite julkänsla har jag även aldrig suttit såhär lite vid tv:n/datorn och varit så mycket med familjen/släkten istället, säger kanske en del om mina jular tidigare hehe ;> Näe, blev en mysig julafton actually! Dock saknar jag mina hästisar...

Näe nu ska jag kolla klart på "Tomten är far till alla barnen", sen blir det Svensson Svensson på något tvplay eller tuban. Missa den på tvn, så måste ta igen den nu innan julafton är slut! ;>



Såhär "glad" blev Ella av att se tomten...


Tack för julklappisen mami och papi :>>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0