PH Rebecca?

Drömde inatt att jag faktiskt var med i Paradise Hotel, maah gaash. Dock var det rätt chill om man jämför med riktiga PH, och vi var bara tjejer?! Haha. Anywho, det som hände var att Alex Schulman drog iväg mig för att säga att jag hade "utvecklingssamtal". 0o0k? Tydligen hade alla det, och alla ens mammor skulle komma till hotellet för att prata om deras döttrars deltagande i programmet, sort of? Problemet var bara att min mamma vägrade sitta bredvid mig, bara för att jag var med i Paradise Hotel :< Wuä. Tur så vaknade jag kort efter det och insåg att jag inte var med och skämde ut mig i programmet, haha.

Näe, nog-tjatat om mina drömmar. Nu blir det att fortsätta dega i sängen. För skönt ;>


Skulle jag ens passa in i PH? Naah, don't think so!
Bild från Maggan.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0