My milkshake brings all the fatties to the yard

Funderar på om jag håller på att få fetma, ja alltså den allvarliga sjukdomen då. Sugen på socker 24/7 (mama needs her sugar or she will be pissed!) Haha skämt åsido. Nej säger på kvinno-språk att det är som att ha mens-aptiten all the time. Har tryckt i mig jag vet inte hur mycket socker som helst idag! Här tänker vi verkligen på formen inför nyår - nat.

Näe, nu dumpar jag euroshop chokladkakan(♥) mot en morot. Måste ju ha något kvar att snaska på under den långa bilresan jag har framför mig imorn ;>

/R


Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha, jag föra nyår hade jag gått upp i viktig så jag inte kunde stänga klänningen som jag besällde :O tänk på det :o

2010-12-19 @ 12:44:13
URL: http://www.oliviajl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0